ی قانونی
I Die 4ever
ی قانونی

یه قانونی هست تو زندگی که بهتون یادش میدم ....

 

 همیشه جواب میده

 

.

.

.

.

بمیــــــــــــــری براش، میریـــــــــــنه برات

بریــــــــــــــــنی براش ،میمیـــــــــــــره برات

 

قانون مضخـــــــــــــرفیــــــــــــ 

 

ولیـ   فعلن مث اینک باید تابعش باشــــــــی!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

reza 
ساعت0:08---1 دی 1393

شــمــا مـــیکنــید

مـــــا عشـــــــــق بـــــازی ...

شــمــــا میــری جلو کـــه شــروع کنی

ما به خـــودمون میــایــم میبینیم تـــمــوم شــــده ...

شـــما با صــدای نفــس نفــس حـــال میــکنی

مــا بـا صــــدای قـــلبش زنــــدگی مــــیکنیم
پاسخ:لاااااااااااااااااااااااایک



رضا
ساعت0:06---13 آذر 1393
سلام خوبی؟
دلم یه ذررررره شده واست


حالم اصلا خوب نیست
راسی چیزی به تولدت نمونده هاااا

چرا اصلا به من سر نمیزنی انگار نه انگار من وجود دارم برام نظر بزار عزیییز
پاسخ:سلام عزیزمممممم چراه حالت خوب نیس؟؟؟؟ مرسی ک یادته .... دوست دارم


termeh
ساعت17:44---7 آذر 1393
یادتون باشه از اومدن یکی تو زندگیتون ذوق مرگ نشین…
تا وقتی که تنهاتون گذاشت و رفت…دق مرگ نشین…!


رضا
ساعت14:49---1 آذر 1393
سلام خوبی؟

اینجا چه خبره

یه سری چیزارو باید برام توضیح بدی
پاسخ:چیارو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب بگو


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:34---25 آبان 1393
ای خدا
چرا این پیامارو تایید میکنی آخه؟
خب یکی میبینه بد میشه
بعدم من منتظرت بودمک
تو اینجا جواب دادی؟

پاسخ:چون ک حال ندارم بیام وبت نه نتونستم ولی وایساه فعلن شاید بتونم


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت17:16---24 آبان 1393
سلام آجی
با این که حدس میزنم نتونستی آمارشو دراری ولی اگه تونستی کاری رو که خواستم انجام بدیی
بیا این آدرس برام بگو چی کردی
آمارشو بده بهم
ممنونم ازت
http://hamid-nickhah.loxblog.com/
پاسخ:اوکی تا فردا صبر کن تا بهت بگم ولی ی شرط داره توام باید امار یکیو کامل واسم دراری


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:14---20 آبان 1393
ن اون نیست یکی دیگس
پس ممن منتظرم
بیای حتمن ها

پاسخ:اوکی


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:13---19 آبان 1393
سلام آجی
هیچ معلومه کجایی؟
یه کار واجب باهات دارم
میخام ببینم یه نفرو میتونی برام آمارشو دراری؟
تو مدرستونه سال چهارمه
توی همین نظر جواب بده کی میای تو چت تا منم بیام بات مستقیم حرف بزنم
منتظرم ها

پاسخ:سلام من هستم تو نیستی نکنه همونیه ک اون دفعم بهم گفتی چهارشنبه س1یا2


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ســــــــــــــــــاحل | ..